Bekövetkezik az elkerülhetetlen: jön a Labubu-mozifilm
- Link másolása
- X (Twitter)
- Tumblr
Elérkezett a dubaji csokis Labubu utáni következő logikus lépés, már dolgoznak az egész estés Labubu-mozifilmen – írja a Deadline. A filmet a Sony fejleszti, de nagyjából még csak az ötlet és a jogok vannak meg. Még nem tudni, kik dolgoznak majd a filmen, ahogy azt sem hogy élő szereplős vagy animációs lesz-e.
A Labubukat a hongkongi születésű, Európában élő tervező, Kasing Lung alkotta meg 2015-ben. Kezdetben a How2Work gyártotta őket, majd 2019-től az immár fő forgalmazóvá vált kínai kiskereskedelmi cég, a Pop Mart vette át a vonalat. Labubu Lung a The Monsters című történetsorozatának része volt, amelyet a skandináv folklór inspirált.
Noha Labubu először Kelet- és Délkelet-Ázsiában lett népszerű, a rajongás hamar átterjedt az Egyesült Államokra is, de már Magyarországon is van feketepiaca a bábuknak.
Egyes darabok hat számjegyű összegekért cserélnek gazdát. A Pop Mart úgy építette fel a márka iránti keresletet, hogy a figurákat „meglepetésdobozokban” árulja: a vevő csak a doboz kinyitása után tudja meg, pontosan milyen babát kapott, ami az aukciós piacon és a kiskereskedelemben is megdobta az árakat.
A Labubukat gyártó kínai Pop Martnak 2024-ben 430 millió dollár bevétele volt csak a Monsters sorozatból, 2025 első felében pedig már 670 millió. A cég nyeresége közel 400 százalékkal nőtt 2025 első felében.